מסלול רגיל (שלוש שנים)
נקודות זכות |
נושאי הלימודים |
---|---|
32 |
מתמטיקה |
25 |
מדעי המחשב התיאורטיים |
32 |
תוכנה ותכנות |
25 |
חומרה ומערכות |
8 |
בחירה מדעי המחשב וסמינר |
8 |
פרויקט גמר |
130 |
סה"כ מדעי המחשב |
10 |
נושאים כלליים |
140 |
סה"כ |
שנה א' |
|||||
---|---|---|---|---|---|
סמסטר ב' |
סמסטר א' |
||||
ש"ש |
נ"ז |
הקורס |
ש"ש |
נ"ז |
הקורס |
3 + 2 |
4 |
חדו"א: פונ' של משתנה אחד |
3 + 2 |
4 |
כלים מתמטיים למדעי המחשב |
3 + 2 |
4 |
אלגברה ליניארית ב' |
3 + 2 |
4 |
אלגברה ליניארית א' |
3 + 2 |
4 |
מבוא לתיאוריה של מדעי המחשב |
3 + 2 |
4 |
מתמטיקה דיסקרטית |
4 + 2 |
5 |
תכנות מודולארי |
4 + 2 |
5 |
מבוא למדעי המחשב |
4 |
4 |
מערכות חומרה תכנה ותכנות בשפת סף |
4 |
4 |
מערכות ספרתיות |
25 |
21 |
סה"כ |
25 |
21 |
סה"כ |
שנה ב' |
|||||
---|---|---|---|---|---|
סמסטר ב' |
סמסטר א' |
||||
ש"ש |
נ"ז |
הקורס |
ש"ש |
נ"ז |
הקורס |
3 + 2 |
4 |
חדו"א: עקומות ומשטחים |
3 + 2 |
4 |
חדו"א: שימושים של האינטגרל וחישובים מקורבים |
4 |
4 |
תורת ההסתברות |
4 |
4 |
מבנים אלגבריים |
3 + 2 |
4 |
אלגוריתמים |
3 + 2 |
4 |
מבני נתונים |
4 + 2 |
5 |
תכנות מונחה עצמים ופיתוח משחקים |
4 + 2 |
5 |
מבוא לתכנות מונחה עצמים והנדסת תכנה |
4 + 2 |
5 |
מערכות הפעלה ותכנות בשפות סקריפטים |
4 + 2 |
5 |
תכנות מערכת ומבוא לתכנות מקבילי |
|
|
|
2 |
2 |
כתיבה והצגה מדעית |
2 |
2 |
קורס בחירה כללי ב' |
2 |
2 |
קורס בחירה כללי א' |
28 |
24 |
סה"כ |
30 |
26 |
סה"כ |
שנה ג' |
|||||
---|---|---|---|---|---|
סמסטר ב' |
סמסטר א' |
||||
ש"ש |
נ"ז |
הקורס |
ש"ש |
נ"ז |
הקורס |
3 |
3 |
חישוביות ומורכבות חישובים |
3 |
3 |
אוטומטים ושפות פורמליות |
4 |
4 |
מסדי נתונים |
3 |
3 |
לוגיקה למדעי המחשב |
4 |
4 |
אפליקציות אינטרנט עשירות באמצעות Ajax |
4 |
4 |
תכנות אינטרנט ושפת ג'אווה |
3 |
3 |
ארכיטקטורות מחשבים |
4 |
4 |
תקשורת מחשבים |
3 |
3 |
בחירה מדעי המחשב ב' |
3 |
3 |
בחירה מדעי המחשב א' |
|
|
פרויקט גמר (המשך) |
8 |
8 |
פרויקט גמר (שנתי) |
|
|
|
2 |
2 |
סמינר במדעי המחשב |
2 |
2 |
קורס בחירה כללי ד' |
2 |
2 |
קורס בחירה כללי ג' |
19 |
19 |
סה"כ |
29 |
29 |
סה"כ |